Subject: در نشست خبری با رسانه‌های تخصصی حوزه صنایع معدنی و خبرگزاری‌های داخلی و خارجی مطرح شد:
From: entekhab.ir

توسعۀ متعهد به محیط‌زیست؛ روایت فولاد مباركه برای صنعت فولاد
Date: Sat, 30 May 2026 09:11:17 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--38D6796539B169C9D70BAE9C8B4907F5_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----38D6796539B169C9D70BAE9C8B4907F5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----38D6796539B169C9D70BAE9C8B4907F5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----38D6796539B169C9D70BAE9C8B4907F5_MULTIPART_MIXED--