Subject: مدیر ارشد کنترل کیفیت و پایدای فولاد مبارکه به مناسبت روز کیفیت مطرح کرد:
From: entekhab.ir

فولادمباركه الگوی ملی در استقرار نظام‌های نوین كیفیت و پایداری
Date: Sat, 30 May 2026 03:13:26 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7F28D30AFCB8786C9FE8D96BFB9AB58A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7F28D30AFCB8786C9FE8D96BFB9AB58A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7F28D30AFCB8786C9FE8D96BFB9AB58A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7F28D30AFCB8786C9FE8D96BFB9AB58A_MULTIPART_MIXED--