Subject: برای اولین‌بار در صنعت کشور با استفاده از مدل همسازی صورت گرفت:
From: entekhab.ir

ارتقای كیفیت ورق قلع‌اندود فولاد مباركه به بالای 80 درصد
Date: Sat, 30 May 2026 15:15:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--25A338A00FA2AD840191CA4850AE2E78_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----25A338A00FA2AD840191CA4850AE2E78_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----25A338A00FA2AD840191CA4850AE2E78_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----25A338A00FA2AD840191CA4850AE2E78_MULTIPART_MIXED--