Subject: پیام محمد شریعتمداری در پاسداشت هفته بسیج
From: entekhab.ir

تجلیل از بسیج، پاسداشت تاریخ سرشار از حماسه یک ملت است/ تأکید بر حفظ انسجام و اتحاد ملی در دفاع از اقتدار و سرافرازی ایران
Date: Sat, 30 May 2026 11:16:54 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1B5EDC0CE202BA00FABEA04B6ACFF0E3_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1B5EDC0CE202BA00FABEA04B6ACFF0E3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1B5EDC0CE202BA00FABEA04B6ACFF0E3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1B5EDC0CE202BA00FABEA04B6ACFF0E3_MULTIPART_MIXED--