Subject: مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به مناسبت روز صادرات مطرح کرد؛
From: entekhab.ir

گروه فولاد مباركه پیشتاز در صادرات غیر نفتی كشور
Date: Sat, 30 May 2026 17:06:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B2CF2F7B43C0D37989C7E12AF41657A4_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B2CF2F7B43C0D37989C7E12AF41657A4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B2CF2F7B43C0D37989C7E12AF41657A4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B2CF2F7B43C0D37989C7E12AF41657A4_MULTIPART_MIXED--