Subject: معاون استراتژی و توسعه فناوری فولاد مبارکه:
From: entekhab.ir

حضور فولاد مباركه در جمع نامزدهای نهایی استیلی ۲۰۲۵ نماد بلوغ استراتژیك و تعالی سازمانی این شركت است
Date: Sat, 30 May 2026 12:58:42 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C72BA5C9D38AD1537241360C8242923A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C72BA5C9D38AD1537241360C8242923A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C72BA5C9D38AD1537241360C8242923A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C72BA5C9D38AD1537241360C8242923A_MULTIPART_MIXED--