Subject: مدیر فرآوری ضایعات فرایندی فولاد مبارکه خبر داد؛
From: entekhab.ir

فرآوری نوآورانه لجن كلاریفایر نورد گرم فولاد مباركه با فناوری UV؛ گامی مؤثر در مسیر توسعه پایدار صنعت فولاد كشور
Date: Sat, 30 May 2026 10:09:43 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--330C136F18C9CAE7ADF5488031A48CC4_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----330C136F18C9CAE7ADF5488031A48CC4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----330C136F18C9CAE7ADF5488031A48CC4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----330C136F18C9CAE7ADF5488031A48CC4_MULTIPART_MIXED--