Subject: لحظه‌ای تاریخی برای بازار و صنعت خودرو؛
From: entekhab.ir

آغاز فصل تازه خرید خودرو با تحویل اولین KMC T۹ به روش گواهی سپرده
Date: Sat, 30 May 2026 13:15:16 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--94B66D7FE5725ECBFBDE3FE4704B4A6F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----94B66D7FE5725ECBFBDE3FE4704B4A6F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----94B66D7FE5725ECBFBDE3FE4704B4A6F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----94B66D7FE5725ECBFBDE3FE4704B4A6F_MULTIPART_MIXED--