Subject: معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در نشست با شرکای تجاری و مشتریان صادراتی کشور افغانستان:
From: entekhab.ir

فولاد مباركه به دنبال ایجاد رابطه پایدار و بلندمدت با مشتریان افغانستانی است
Date: Sat, 30 May 2026 14:12:15 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--EBB52208117FF8978E98FF7226B35743_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----EBB52208117FF8978E98FF7226B35743_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----EBB52208117FF8978E98FF7226B35743_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----EBB52208117FF8978E98FF7226B35743_MULTIPART_MIXED--