Subject: معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه مطرح کرد؛
From: entekhab.ir

ایجاد منابع پایدار و كم‌هزینه‌ برای پشتیبانی از پروژه‌های گروه فولاد مباركه با استفاده از ابزارهای نوین بازار سرمایه و خدمات مالی پیشرفته/ تشكیل گروه مالی تخصصی
Date: Sat, 30 May 2026 13:13:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FF9FFC9FAE67CE402B841B8212B1DE52_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FF9FFC9FAE67CE402B841B8212B1DE52_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FF9FFC9FAE67CE402B841B8212B1DE52_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FF9FFC9FAE67CE402B841B8212B1DE52_MULTIPART_MIXED--