Subject: آمار هشت‌ماهه تولید جهانی فولاد منتشر شد؛
From: entekhab.ir

تداوم روند كاهشی تولید فولاد جهان
Date: Thu, 14 May 2026 19:13:02 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9E39428D03E0152C7DBAB3D8B0FF36DC_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9E39428D03E0152C7DBAB3D8B0FF36DC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9E39428D03E0152C7DBAB3D8B0FF36DC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9E39428D03E0152C7DBAB3D8B0FF36DC_MULTIPART_MIXED--