Subject: بر اساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران؛
From: entekhab.ir

گروه خودروسازی سایپا رتبه نخست کشور در بهینه‌سازی مصرف سوخت و کاهش انتشار کربن را کسب کرد
Date: Sat, 30 May 2026 12:08:58 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3D4C29F54745AE8EB0160DB61DD1B969_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3D4C29F54745AE8EB0160DB61DD1B969_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3D4C29F54745AE8EB0160DB61DD1B969_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3D4C29F54745AE8EB0160DB61DD1B969_MULTIPART_MIXED--