Subject: باحضور وزیر اسبق صمت؛
From: entekhab.ir

سمینار تحول صنعت ایران در چهار دهه اخیر در پارس‌خودرو برگزار شد/ تأکید شافعی بر تلاش خودروسازان برای توسعه
Date: Sat, 30 May 2026 13:47:00 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--AA6A1F0EE6C8F1E5DA1635C5833EE82E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----AA6A1F0EE6C8F1E5DA1635C5833EE82E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----AA6A1F0EE6C8F1E5DA1635C5833EE82E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----AA6A1F0EE6C8F1E5DA1635C5833EE82E_MULTIPART_MIXED--