Subject: شاخص آلودگی هوای تهران به 199 رسید
From: entekhab.ir

/ مه دود در تهران از بعدازظهر امروز کاهش می یابد
Date: Thu, 28 May 2026 05:19:02 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--0D96BEB3CCF4A539F15B587D317A1C33_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----0D96BEB3CCF4A539F15B587D317A1C33_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----0D96BEB3CCF4A539F15B587D317A1C33_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----0D96BEB3CCF4A539F15B587D317A1C33_MULTIPART_MIXED--