Subject: دکتر اخلاقی در سفر به استان خوزستان تاکید کرد:
From: entekhab.ir

محصولات اعتباری بانک تجارت در خدمت صنایع مولد استان خوزستان
Date: Sat, 30 May 2026 11:22:12 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9E138B28F2DE0B854CE6D86207C2D5B8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9E138B28F2DE0B854CE6D86207C2D5B8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9E138B28F2DE0B854CE6D86207C2D5B8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9E138B28F2DE0B854CE6D86207C2D5B8_MULTIPART_MIXED--