Subject: مشاور مدیرعامل پارس خودرو:
From: entekhab.ir

بیش از ۸۷ هزار نفر در طرح پیش فروش پارس‌نوآ ثبت‌نام کردند/ ۱۰ هزار نفر منتخب دومین قرعه‌کشی محصول جدید پارس‌خودرو شدند
Date: Sat, 30 May 2026 09:20:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--884B86646D0B620B900726781A6CE3B2_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----884B86646D0B620B900726781A6CE3B2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----884B86646D0B620B900726781A6CE3B2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----884B86646D0B620B900726781A6CE3B2_MULTIPART_MIXED--