Subject: عضو هیات مدیره بانک مسکن در نشست ارزیابی عملکرد بخش ارزی تاکید کرد:
From: entekhab.ir

استفاده از ظرفیت‌های بخش ارزی برای جذب منابع پایدار
Date: Sat, 30 May 2026 17:09:47 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--00B988FBF915AAD02FE02A326C0E9BCF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----00B988FBF915AAD02FE02A326C0E9BCF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----00B988FBF915AAD02FE02A326C0E9BCF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----00B988FBF915AAD02FE02A326C0E9BCF_MULTIPART_MIXED--