Subject: مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در جریان سفر به چابهار و دیدار با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان:
From: entekhab.ir

از ظرفیت بندر چابهار در ارتباطات بین‌المللی به بهترین نحو استفاده كنیم
Date: Sat, 30 May 2026 11:43:25 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--35ECFC90A0E09058A2BED2475D07A545_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----35ECFC90A0E09058A2BED2475D07A545_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----35ECFC90A0E09058A2BED2475D07A545_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----35ECFC90A0E09058A2BED2475D07A545_MULTIPART_MIXED--