Subject: در آبان‌ماه سال جاری حاصل شد؛
From: entekhab.ir

شكسته شدن ركورد بازرسی كیفیت و آماده‌سازی تختال‌های فروش مستقیم در فولاد مباركه
Date: Sun, 10 May 2026 19:42:51 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D5AA7180361BBBE5E6C846EA6EE150F2_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D5AA7180361BBBE5E6C846EA6EE150F2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D5AA7180361BBBE5E6C846EA6EE150F2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D5AA7180361BBBE5E6C846EA6EE150F2_MULTIPART_MIXED--