Subject: بانک تجارت، پیشرو در پرداخت تسهیلات ازدواج وحمایت از جوانان و خانواده‌های ایرانی
From: entekhab.ir

تسهیلات ازدواج و فرزندآوری بانک تجارت به بیش از ۲۰ همت بالغ شد
Date: Sat, 30 May 2026 11:14:41 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--AA058D144560834324D1703533B83345_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----AA058D144560834324D1703533B83345_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----AA058D144560834324D1703533B83345_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----AA058D144560834324D1703533B83345_MULTIPART_MIXED--