Subject: محسن سیفی در کنفرانس برخط پرسش و پاسخ به سهامداران تشریح کرد:
From: entekhab.ir

انضباط مالی و مدیریت نقدینگی رهیافت بانک صادرات ایران در دوره تحول
Date: Sat, 30 May 2026 09:17:48 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A16E846A2130BD06FDD306BB879CEA81_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A16E846A2130BD06FDD306BB879CEA81_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A16E846A2130BD06FDD306BB879CEA81_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A16E846A2130BD06FDD306BB879CEA81_MULTIPART_MIXED--