Subject: بازرسی کل کشور:
From: entekhab.ir

اظهارات رسایی درباره سازمان بازرسی نادرست است/ نقویان به پورمحمدی مراجعه نکرده است
Date: Sat, 30 May 2026 21:58:31 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BF3E6A2E093B6130B06A50ED9F58D502_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BF3E6A2E093B6130B06A50ED9F58D502_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BF3E6A2E093B6130B06A50ED9F58D502_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BF3E6A2E093B6130B06A50ED9F58D502_MULTIPART_MIXED--