Subject: مشاور مدیرعامل پارس خودرو:
From: entekhab.ir

بیش از ۸۷ هزار نفر در طرح پیش فروش پارس‌نوآ ثبت‌نام کردند/ ۱۰ هزار نفر منتخب دومین قرعه‌کشی محصول جدید پارس‌خودرو شدند
Date: Sat, 30 May 2026 23:01:14 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--04358A3DB72C7A23FFE51F3D708A67DC_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----04358A3DB72C7A23FFE51F3D708A67DC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----04358A3DB72C7A23FFE51F3D708A67DC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----04358A3DB72C7A23FFE51F3D708A67DC_MULTIPART_MIXED--