Subject: مدیر مهندسی قوای محرکه گروه خودروسازی سایپا:
From: entekhab.ir

اقدامات سایپا برای کاهش مصرف سوخت اعلام شد/ میانگین مصرف سوخت محصولات سایپا به ۶.۷ لیتر کاهش یافت/ تحول در قوای محرکه سایپا با تمرکز بر موتورهای کم‌مصرف و هیبریدی
Date: Sat, 30 May 2026 14:35:16 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--95DDBCC134938F1BFB6422F426EA152C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----95DDBCC134938F1BFB6422F426EA152C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----95DDBCC134938F1BFB6422F426EA152C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----95DDBCC134938F1BFB6422F426EA152C_MULTIPART_MIXED--