Subject: معاون خدمات مالی تامین سرمایه خلیج‌فارس خبر داد؛
From: entekhab.ir

عرضه اولیه سهام اروند، بزرگترین تولیدکننده PVC کشور، بزودی در بورس تهران
Date: Sat, 30 May 2026 19:55:39 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--8AE7029F263959441C3A1BD07DB7B3E2_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----8AE7029F263959441C3A1BD07DB7B3E2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----8AE7029F263959441C3A1BD07DB7B3E2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----8AE7029F263959441C3A1BD07DB7B3E2_MULTIPART_MIXED--