Subject: در مراسم اختتامیه پتروفن ۱۴۰۴؛
From: entekhab.ir

اهدای جایزه نوآوری به شرکت‌های پیشتاز فناوری و نوآوری در صنعت پتروشیمی/ نشان عالی پتروفن به پتروشیمی نوری رسید
Date: Sat, 30 May 2026 08:49:54 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BC76DF4E813EC1C49F7C2BCEC3E6F184_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BC76DF4E813EC1C49F7C2BCEC3E6F184_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BC76DF4E813EC1C49F7C2BCEC3E6F184_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BC76DF4E813EC1C49F7C2BCEC3E6F184_MULTIPART_MIXED--