Subject: محمدرضا سعیدی در افتتاحیه پتروفن ۱۴۰۴:
From: entekhab.ir

راه عبور پتروشیمی از چالش‌های فناورانه، طراحی اکوسیستم پیچیده است/ نوآوری تنها با دستورالعمل ممکن نیست، اکوسیستم لازم است
Date: Sat, 30 May 2026 15:29:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--8CF3E852A04970C23A4212F9FC3FA2EF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----8CF3E852A04970C23A4212F9FC3FA2EF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----8CF3E852A04970C23A4212F9FC3FA2EF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----8CF3E852A04970C23A4212F9FC3FA2EF_MULTIPART_MIXED--