Subject: گزارش بازدید فراکسیون نظارت بر صنعت نفت، گاز وپتروشیمی مجلس از بیدبلند خلیج‌فارس؛
From: entekhab.ir

جمع‌آوری گازهای مشعل یک ضرورت ملی است/ تأسیسات نم‌زدایی و فشارافزایی سرچاهی پروژه جمع‌آوری گازهای مشعل در بیدبلند، ساخت متخصصان ایرانی است
Date: Sat, 30 May 2026 12:59:52 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D519EB7967089BAF45D9A20BAF16C03D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D519EB7967089BAF45D9A20BAF16C03D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D519EB7967089BAF45D9A20BAF16C03D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D519EB7967089BAF45D9A20BAF16C03D_MULTIPART_MIXED--