Subject: عسکرپور، رییس هیات مدیره بانک مسکن تاکید کرد:
From: entekhab.ir

فرهنگ سازی رعایت الزامات مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در میان همکاران و مشتریان/ سلامت اقتصادی در گرو ارایه خدمات بانکداری سالم به مشتریان است
Date: Sat, 30 May 2026 11:46:04 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BABE3E788AA60E00718F881C386E14FA_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BABE3E788AA60E00718F881C386E14FA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BABE3E788AA60E00718F881C386E14FA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BABE3E788AA60E00718F881C386E14FA_MULTIPART_MIXED--