Subject: با امضای تفاهمنامه همکاری سه‌جانبه اجرایی شد:
From: entekhab.ir

مشارکت بانک تجارت برای نوسازی ناوگان موتورسیکلت کشور
Date: Sat, 30 May 2026 13:46:02 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3085CBA13617EC4045D1B5330393A857_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3085CBA13617EC4045D1B5330393A857_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3085CBA13617EC4045D1B5330393A857_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3085CBA13617EC4045D1B5330393A857_MULTIPART_MIXED--