Subject: انتصاب جدید در جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری
From: entekhab.ir

دکتر میرزایی، سخنگوی سومین دوره جایزه تعالی صنعت گردشگری ایران شد
Date: Wed, 10 Jun 2026 09:50:35 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FC9AE525AF32415C02BD9920B79B1112_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FC9AE525AF32415C02BD9920B79B1112_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FC9AE525AF32415C02BD9920B79B1112_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FC9AE525AF32415C02BD9920B79B1112_MULTIPART_MIXED--