Subject: دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور:
From: entekhab.ir

استمرار جلسات سایپا و قطعه‌سازان، مسیر حل مشکلات را هموار می‌کند/ با اصلاح تصمیمات گذشته، آینده‌ای درخشان در انتظار سایپا است
Date: Sat, 30 May 2026 17:52:13 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--8BC6B146BB5E3D3178D724ED65DCB184_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----8BC6B146BB5E3D3178D724ED65DCB184_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----8BC6B146BB5E3D3178D724ED65DCB184_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----8BC6B146BB5E3D3178D724ED65DCB184_MULTIPART_MIXED--