Subject: معاون مدیرعامل در امور طرح و برنامه اعلام کرد:
From: entekhab.ir

ضوابط جدید طرح‌های تسهیلاتی بانک مسکن/ پایان خرید و فروش امتیاز وام، تمدید خودکار دوره‌ها و یکپارچه‌سازی فرآیندها
Date: Wed, 27 May 2026 01:42:13 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--68E3EDEF4D0F7908B118F1605B71F32F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----68E3EDEF4D0F7908B118F1605B71F32F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----68E3EDEF4D0F7908B118F1605B71F32F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----68E3EDEF4D0F7908B118F1605B71F32F_MULTIPART_MIXED--