Subject: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خبر داد:
From: entekhab.ir

رشد بیش از ۵۰ درصدی تولید گروه سایپا در آذرماه/ توسعه گسترده محصولات و خانواده موتور، دستاورد چند ماه گذشته سایپا
Date: Sat, 30 May 2026 10:27:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--29244677F14E7CF2C41613787DA1E876_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----29244677F14E7CF2C41613787DA1E876_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----29244677F14E7CF2C41613787DA1E876_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----29244677F14E7CF2C41613787DA1E876_MULTIPART_MIXED--