Subject: در راستای توسعه خدمات بيمه‌اي و افزایش رضایتمندی مشتریان؛
From: entekhab.ir

شعبه جدید بیمه پارسیان در استان تهران آغاز به كار كرد
Date: Wed, 27 May 2026 01:36:27 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9BBB231D424299E8B59FC48185E8B21E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9BBB231D424299E8B59FC48185E8B21E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9BBB231D424299E8B59FC48185E8B21E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9BBB231D424299E8B59FC48185E8B21E_MULTIPART_MIXED--