Subject: مدیرعامل بانک مسکن طی سفر به استان البرز و نشست با مدیران شرکت نیک‌کالا بیان کرد:
From: entekhab.ir

حمایت از صنایع در قالب سوپرمارکت مالی بانک مسکن/ افزایش تعاملات در راستای رونق تولید
Date: Sat, 30 May 2026 11:47:56 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--ADA9BCA7BB6DF547F16200CC078F5BC1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----ADA9BCA7BB6DF547F16200CC078F5BC1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----ADA9BCA7BB6DF547F16200CC078F5BC1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----ADA9BCA7BB6DF547F16200CC078F5BC1_MULTIPART_MIXED--