Subject: با رای قاطع سهامداران
From: entekhab.ir

افزایش سرمایه و برنامه تبدیل بانک اقتصادنوین به بانک جامع تصویب شد
Date: Tue, 12 May 2026 19:43:49 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--58D458ACB7E9710AD062460570F945C1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----58D458ACB7E9710AD062460570F945C1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----58D458ACB7E9710AD062460570F945C1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----58D458ACB7E9710AD062460570F945C1_MULTIPART_MIXED--