Subject: مدیرعامل شرکت فنرسازی زر در جریان بازدید رسانه‌ها از این شرکت و در قالب پویش #سایپا_رسانه مطرح کرد:
From: entekhab.ir

تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف تولید و فروش فنرسازی زر/ صادرات محصولات فنرسازی زر به کشورهای عراق و حوزه CIS
Date: Sat, 30 May 2026 14:12:32 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--2056F2FBA45EB3C2BBE3F9F2F5ECE12D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----2056F2FBA45EB3C2BBE3F9F2F5ECE12D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----2056F2FBA45EB3C2BBE3F9F2F5ECE12D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----2056F2FBA45EB3C2BBE3F9F2F5ECE12D_MULTIPART_MIXED--