Subject: تپش قلب واحد هوا با تکیه بر انرژی متخصصان داخلی
From: entekhab.ir

موفقیت مبین انرژی خلیج فارس در ایرانی‌سازی و راه‌اندازی کمپرسور حیاتی BAC واحد A/ دانش و همت ایرانی در بزرگترین یوتیلیتی کشور، تحریم را شکست داد
Date: Sun, 24 May 2026 21:09:56 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B04961F3D881A7925A4D4A48E1088B2E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B04961F3D881A7925A4D4A48E1088B2E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B04961F3D881A7925A4D4A48E1088B2E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B04961F3D881A7925A4D4A48E1088B2E_MULTIPART_MIXED--