Subject: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد:
From: entekhab.ir

افزایش سرمایه بیش از ۸ برابری سایپا از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها/ احیای همکاری با چانگان و اصلاح مسیر تولید در سایپا/ کاهش چشمگیر معوقات بانکی و تعهدات
Date: Wed, 27 May 2026 00:46:54 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--098E61EE246849B637934D79ADCF9DBD_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----098E61EE246849B637934D79ADCF9DBD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----098E61EE246849B637934D79ADCF9DBD_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----098E61EE246849B637934D79ADCF9DBD_MULTIPART_MIXED--