Subject: حضور مدیرعامل بانک تجارت در مراسم گرامیداشت روز صنعت پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه)
From: entekhab.ir

دکتر اخلاقی: صنعت پتروشیمی، نماد توانمندی ملی در خلق ارزش است
Date: Sat, 30 May 2026 14:08:10 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--58FF2D132C192B221538E976B898C31D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----58FF2D132C192B221538E976B898C31D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----58FF2D132C192B221538E976B898C31D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----58FF2D132C192B221538E976B898C31D_MULTIPART_MIXED--