Subject: گفتگو با امیر اکبری مدیرعامل پتروشیمی جم
From: entekhab.ir

پتروشیمی جم؛ از تولید الفین تا تضمین ثبات صنایع پایین‌دستی
Date: Wed, 27 May 2026 07:41:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3D35384C495623CBFE42161FCE220942_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3D35384C495623CBFE42161FCE220942_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3D35384C495623CBFE42161FCE220942_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3D35384C495623CBFE42161FCE220942_MULTIPART_MIXED--