Subject: عضو هیات مدیره بانک مسکن در حاشیه سفر به کرمان خبر داد:
From: entekhab.ir

خانه‌دار شدن ۱۵۸ هزار خانوار ایرانی با تسهیلات نهضت ملی بانک مسکن / تامین مالی بیش از ۱۰ هزار واحد در کرمان
Date: Thu, 21 May 2026 02:07:33 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B2BD47971E6B1A7D7A6F4F21021A27D5_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B2BD47971E6B1A7D7A6F4F21021A27D5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B2BD47971E6B1A7D7A6F4F21021A27D5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B2BD47971E6B1A7D7A6F4F21021A27D5_MULTIPART_MIXED--