Subject: اختتامیه بزرگترین رویداد فرهنگی و قرآنی شبکه بانکی کشور برگزار شد
From: entekhab.ir

دکتر خورسندیان: قرآن باید به «رفتار سازمانی» در بانک مسکن تبدیل شود / روایتی از فرایند تسویه طلب ۶۶۰ میلیون دلاری و دستاوردی مهم در ترازنامه مالی بانک
Date: Sat, 30 May 2026 11:47:13 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3759BB81295582D51AB6EAEF9961116B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3759BB81295582D51AB6EAEF9961116B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3759BB81295582D51AB6EAEF9961116B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3759BB81295582D51AB6EAEF9961116B_MULTIPART_MIXED--