Subject: شانزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری برگزار شد:
From: entekhab.ir

۲۵ رییس ‌شعبه بانک تجارت در زمره برترین‌ها
Date: Mon, 04 May 2026 12:41:06 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6795B082C6314F6A840B4DC271DFD528_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6795B082C6314F6A840B4DC271DFD528_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6795B082C6314F6A840B4DC271DFD528_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6795B082C6314F6A840B4DC271DFD528_MULTIPART_MIXED--