Subject: /عدالت برای همه، آینده برای ایران/
From: entekhab.ir

۱۰ شعبه آسیب دیده بانک مسکن بازسازی و به چرخه خدمت رسانی بازگشتند
Date: Wed, 10 Jun 2026 23:53:04 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9F1FE28D45BFA07EBF08B22ADBD90E85_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9F1FE28D45BFA07EBF08B22ADBD90E85_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9F1FE28D45BFA07EBF08B22ADBD90E85_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9F1FE28D45BFA07EBF08B22ADBD90E85_MULTIPART_MIXED--