Subject: مدیر پروژه طراحی و توسعه خودرو آریا هیبرید سایپا:
From: entekhab.ir

سایپا با آریا پلاگین هیبرید، مسیر تازه‌ای در صنعت خودرو آغاز کرد/ سایپا به دنبال ایجاد سبدی متنوع از محصولات کم‌مصرف و پاک است
Date: Sat, 30 May 2026 09:24:52 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--11854A3514F6C2ADAFB9172AAE334C30_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----11854A3514F6C2ADAFB9172AAE334C30_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----11854A3514F6C2ADAFB9172AAE334C30_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----11854A3514F6C2ADAFB9172AAE334C30_MULTIPART_MIXED--