Subject: همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و دهه مبارک فجر صورت گرفت؛
From: entekhab.ir

تشریح دستاوردهای کلیدی بانک مسکن در دولت چهاردهم/ سهم ۵۱ درصدی در نهضت ملی
Date: Wed, 10 Jun 2026 22:52:57 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--2F4665192D30BCD8A3B37CFA9E58C650_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----2F4665192D30BCD8A3B37CFA9E58C650_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----2F4665192D30BCD8A3B37CFA9E58C650_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----2F4665192D30BCD8A3B37CFA9E58C650_MULTIPART_MIXED--