Subject: مدیرعامل گروه فولاد مبارکه بر اساس اعلام رسمی تیم جایزه 2025Global MIKE Award )MIKE) خبر داد:
From: entekhab.ir

فولاد مباركه تنها شركت ایرانی حاضر در جمع 23 سازمان برتر دانشی نوآور جهان
Date: Sat, 30 May 2026 17:27:19 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4F7377F400E2E2B13E886B58C311F52B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4F7377F400E2E2B13E886B58C311F52B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4F7377F400E2E2B13E886B58C311F52B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4F7377F400E2E2B13E886B58C311F52B_MULTIPART_MIXED--