Subject: مدیرعامل گروه فولاد مبارکه:
From: entekhab.ir

تمركز مدیران فولاد مباركه بر كار مؤثرِ دوبرابری و توجه ویژه به كاركنان/ ثبت عملكرد مثبت در همه شاخص‌های تولیدی
Date: Sat, 30 May 2026 17:31:18 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A9AC2D90D90F375F94BE01C0639EEA8E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A9AC2D90D90F375F94BE01C0639EEA8E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A9AC2D90D90F375F94BE01C0639EEA8E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A9AC2D90D90F375F94BE01C0639EEA8E_MULTIPART_MIXED--